do kasy suma: 0,00 zł
Kategorie obrazkowe

Najczęściej Zadawane Pytania

Jak sprawdzić dostępność towarów ?

Przy każdym z towarów znajduje się informacja o jego dostępności w magazynie:

- oferta stała z magazynu

- dostępny na zamówienie, jeśli szukasz czegoś oryginalnego możesz zamówić coś czego nikt w Polsce nie ma

– wyprzedaż

 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia ?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę ?

Gdy wybierzesz dostawę kurierem wówczas dostawa zamówionego towaru będzie w następnym dniu roboczym, jeśli zlecenie będzie gotowe do realizacji do godziny 12:00. Zamówienia skierowane do realizacji po godzinie 12:00 mogą być zrealizowane w kolejnym dniu roboczym. Gdy wybierzesz Pocztę Polską czas dostawy będzie zgodny z regulaminem dostaw Poczty Polskiej – od 2 do 5 dni roboczych w zależności od wybranego rodzaju przesyłki. Gdy zdecydujesz się na odbiór własny, towar będzie gotowy do odbioru w godzinach od 8:00 do 13:00 dnia następnego (chyba że zostanie ustalony inny termin).

Czas realizacji zamówienia

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i linkiem, w który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie. Po otrzymaniu akceptacji zamówienia, zadeklarowaniu formy płatności za pobraniem lub otrzymaniu przelewu, ewentualnie zweryfikowaniu Twojego wolnego limitu kredytowego, z Twojego zamówienia wygenerujemy magazynowe zlecenie przygotowania towaru do wydania. Realizacja zlecenia będzie trwała w zależności od ilości przyjętych zamówień, od kilkunastu minut do kilku godzin.

Po zakończeniu realizacji zamówienia towar zostanie przekazany do działu spedycji gdzie wygenerujemy dokumenty potrzebne do transportu lub wydania towaru z magazynu (w przypadku odbioru własnego). Po przekazaniu towaru do działu spedycji zamówienie będzie miało status zrealizowanego w drodze do odbiorcy.

Jakie występują formy dostawy ?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie towarów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

- firma kurierska,

- poczta polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa),

- odbiór osobisty.

- na terenie Warszawy dostarczamy przez posłańca w czasie do 3 godzi od przyjęcia zamówienia

Ile zapłacę za przesyłkę ?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu towarów do koszyka i wybraniu interesującej Cię formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

Jak zapłacić za zamówienie ?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

- przelew na konto bankowe,

- płatność za pobraniem,

- płatność gotówką przy odbiorze osobistym,

- płatność elektroniczna (przelew on-line),

- kredyt kupiecki.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie ?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: ul. Loteryjki 71 , 01-937 Warszawa, w godzinach od 8:00 do 13:00 w dniu następnym po przyjęciu zlecenia do realizacji.

Co to są kupony rabatowe ?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Co to jest przechowalnia ?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać towary, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy. Jeżeli wahasz się, czy kupić dany towar, a posiadasz konto w naszej platformie, zaloguj się i dodaj towar do przechowalni. Towary w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie towary. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT ?

Tak, na zakupione za pośrednictwem platformy towary otrzymasz fakturę VAT. Data wystawienia faktury VAT to data przekazania towaru do wysyłki lub przekazania towaru do wydania z magazynu. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie ?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości, to znaczy do momentu przekazania towaru do wysyłki lub odbioru własnego. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie towaru do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej pod adresem e-mail: c6papier@c6papier.pl

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować ?

Możesz anulować swoje zamówienie jedynie do momentu skompletowania, to jest do chwili przekazania towaru do wysyłki lub odbioru własnego. W momencie wysłania go pod wskazany adres, anulowanie zamówienia jest już niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej pod nr telefonu: 22 7430922

Gdzie jest moja przesyłka ?

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości e-mail otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić status Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych Klientów platformy, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

Czy sprzedawane towary posiadają gwarancję ?

Tak, towary dostępne w asortymencie naszej platformy posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

Mam problem z zamówionym towarem. Co teraz ?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod adresem e-mail: biuro@artcel.pl

Czy mogę zwrócić zakupiony towar ?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym towar bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Towar specjalnie konfekcjonowany (przycinany lub pakowany) na zamówienie Klienta nie podlega reklamacji zgodnie z wymienioną ustawą.

Co się stanie gdy nie zdążę odebrać towaru z magazynu w ustalonym terminie ?

Sklep Papeterra.pl zastrzega sobie możliwość anulowania zamówienia gdy towar nie zostanie odebrany w ciągu 7 dni roboczych, lub naliczania kosztu składowania w wysokości 10 zł za jedno miejsce paletowe za każdą rozpoczętą dobę, oraz koszt kapitału w wysokości w wysokości 0,2% wartości towaru za dzień zwłoki w zapłacie za zamówiony towar.

Chcesz wiedzieć więcej ?  Skontaktuj się z nami !

502 360 393

502 203 797

Kontakt e-mail:

biuro@artcel.pl

Biuro Obsługi Klienta i odbiór towaru:

ul. Loteryjki 71

01-937 Warszawa

Godziny pracy biura:

Pon.- Pt:  8:00-16:00

 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl