Promocje
Corolla Book Beige DL 110x220 mm, 100g, HK.  koperta ozdobna (ppp101)
Corolla Book Beige DL 110x220 mm, 100g, HK. koperta ozdobna (ppp101)
0,31 zł 0,24 zł 0,25 zł 0,20 zł
szt.
Golden Star Color Silver DL 220x110 mm, 100g, HK.  koperta ozdobna (ppp185)
Golden Star Color Silver DL 220x110 mm, 100g, HK. koperta ozdobna (ppp185)
1,45 zł 0,79 zł 1,18 zł 0,64 zł
szt.
Cyfrowy papier offsetowy 200g 45x64 cm, Enceladus Laser
Cyfrowy papier offsetowy 200g 45x64 cm, Enceladus Laser
0,59 zł 0,52 zł 0,48 zł 0,42 zł
arkusz
kategorie
Reklamacje towaru

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera. Jeśli z jakiś powodów jakość towaru budzi Twoje wątpliwości zgłoś reklamację, a rozpatrzymy ją w możliwie krótkim czasie. Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

Proces reklamacji

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Przed wysłaniem do nas towaru, który chcesz zareklamować wyślij dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji towaru, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy . Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.

2. W ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię e-mailem lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: wymianę reklamowanego towaru lub zwrot pieniędzy wraz z kosztem dostawy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 30 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany towar. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na konto karty.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@artcel.pl Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot towarów zakupionych w Papeterra.pl

Reklamacje w zakresie świadczenia sprzedaży drogą elektroniczną

  1. Artcel Sp. z o.o. podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Hurtowni internetowej, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez klientów.
  2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić  Artcel Sp. z o.o. o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Hurtowni Internetowej.
  3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem hurtowni klient może zgłaszać pisemnie na adres: biuro@artcel.pl .
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem hurtowni.
  5. Artcel Sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

 

Reklamacje w zakresie dostarczanego towaru krok po kroku

  1. Artcel Sp. z o.o. jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
  2. W przypadku stwierdzenia, iż Produkt jest wadliwy, Kupujący obowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę w przeciągu miesiąca od daty stwierdzenia niezgodności Produktu z Umową sprzedaży.
  3. Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz dodatkowe żądanie Kupującego.
  4. Do reklamowanego Produktu w celu przyspieszenia rozpatrzenia reklamacji prosimy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
  5. Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt na adres Sprzedawcy Artcel Sp. z o.o., Biuro Handlowe - ul. Loteryjki 71, 01-937 Warszawa. W przypadku uwzględnienia reklamacji koszty wysyłki są zwracane.
  6. Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
  7. Nieznaczne różnice wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.
  8. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

Plik do pobrania

Chcesz wiedzieć więcej? Skontaktuj się z nami!

22 7430922

502 203 797

Kontakt e-mail:

biuro@artcel.pl

Biuro Obsługi Klienta i odbiór towaru:

ul. Loteryjki 71

01-937 Warszawa

Godziny pracy biura:

Pon.- Pt  8:00-16:00

 
Waluty
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl